လွည္းတန္းညရဲ႕ အေတြးတစ္စ

ေငြၾကယ္တို႔ စြန္႔ခြာပစ္ပယ္ထားေသာ ေကာင္းကင္ျပင္က်ယ္ကို သူက နက္ျပာေရာင္ ကင္းဗတ္စတစ္ခ်ပ္ အျဖစ္ ျမင္သည္။ ထိုအဆီးအတားမဲ့ ကင္းဗတ္စေပၚတြင္ ပံုရိပ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကခုန္လာေအာင္ အေတြးလက္တံတို႔ျဖင့္ ေရးျခစ္ရသည္ကို သူေပ်ာ္သည္။ ည၏တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္မႈသည္ပင္ သူ႔ကိုယ္ပိုင္ပန္းခ်ီကားခ်ပ္၏ အသက္ဝင္မႈျဖစ္ျပန္၏။

 

 

ညသည္ သူအၾကိဳက္ဆံုးစာအုပ္တစ္အုပ္ ဆိုပါလ်င္ အေတာမသတ္ႏိုင္သည့္ နီလာေရာင္ေကာင္းကင္ျပင္က်ယ္ ၾကီးသည္ သူသေဘာက်ေရြးခ်ယ္မည့္ ဇာတ္အိမ္တည္ေနရာပင္ ျဖစ္လိမ့္မည္။ သူေရးဖတ္ရမည့္ဇာတ္လမ္းမွ ဇာတ္ေကာင္တို႔အေၾကာင္းကို ပံုေဖာ္မိတိုင္း မ်က္ဝန္းတစ္စံုကို ဖ်ပ္ခနဲသတိရတတ္သည္ကေတာ့ လူမသိသူမသိ ထံုးတမ္းစဥ္လာတစ္ရပ္ ျဖစ္ခဲ့ျပီ။ မ်က္ဝန္းၾကည္ၾကည္ေလးေတြႏွင့္ ထိုတစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ သူဘယ္ေတာ့မွ ေရးျခယ္ပံုေဖာ္ျဖစ္မည္မဟုတ္ေသာ ေကာက္ေၾကာင္းမဲ့ပန္းခ်ီကားသာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထိုၾကည္လင္ေနသည့္ မ်က္နက္ဝန္းစိုစိုေလးမ်ားသည္ သူဘယ္ေတာ့မွ ႏႈတ္ျမြတ္ဖြင့္ဟျဖစ္မည္မဟုတ္ေသာ သူ၏ အသံမဲ့ဘာသာစကားသာ ျဖစ္ခဲ့သည္။

 

 

ျမင္ေနရေသာေကာင္းကင္၏ နက္ရိႈင္းလ်ွိဳ႕ဝွက္ျခင္းကဲ့သို႔ပင္ သူႏွင့္ထိုမ်က္ဝန္းၾကား သံေယာဇဥ္သည္ ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ နက္နက္နဲနဲ အျမစ္တြယ္ခဲ့ဖူး၏။ သိုသိုသိပ္သိပ္ႏိုင္ေသာ ညတစ္ည၏ ဟာလာဟင္းလင္း ေကာင္းကင္ကဲ့သို႔ပင္ ထိုမ်က္ဝန္းတစ္စံုကို သူ ဗလာသက္သက္ နင့္နင့္သီးသီး ျမင္ေယာင္လြမ္းမိပါသည္။

 

ငယ္ငယ္တုန္းဆီက ဘာမွန္းမသိ ေၾကာက္ခဲ့ဖူးေသာ အေမွာင္ ႏွင့္ ညကို သူအခု သစၥာရွိရွိ ခ်စ္တတ္ခဲ့ျပီ။ ညသည္ သူ၏အေကာင္းဆံုးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္၍ အေမွာင္သည္ သူ႔ကို နားလည္မႈအေပးႏိုင္ဆံုးေသာ ရင္ဖြင့္ဖက္တစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္း သူသိရွိလာခဲ့သည္။ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ျပ၍ မရေသာ သူ႔ဆီမွ ဝမ္းနည္းအထီးက်န္ျခင္းမ်ားစြာကို ညေကာင္းကင္ၾကီးက ဆြဲယူေဖ်ာက္ဖ်က္ေပးတတ္ခဲ့၏ ။ ည၏ေကာင္းကင္မွ ေန၍ သူရွာေဖြေတြ႔ရွိလာေသာ ပိုင္ဆိုင္မႈမ်ားက စေကာတစ္ခ်ပ္၏ ေဇာက္ထက္ေတာ့ အမ်ားၾကီးပိုနက္ပါသည္။

 

 

မည္းေမွာင္ေမွာင္ညေကာင္းကင္တြင္ သူ႔ကိုယ္သူ ျပန္ရွာေတြ႔ခ်ိန္တိုင္းသည္ ငယ္ဘဝ၏ ေလေျပခ်ိဳေအးကို သူလင္းလင္းခ်င္းခ်င္း ျပန္ရႈရိႈက္ရခ်ိန္မ်ားျဖစ္တတ္၏။ သမားရိုးက် အတၱတို႔ျဖင့္ နာဖ်ားပူေလာင္ေနတတ္ေသာ ေန႔ကာလမ်ားႏွင့္ သူ႔ညသည္ အမွန္တကယ္အားျဖင့္ လားလားမွ် မတူတန္မွန္း သူသိလာခဲ့ျပီ။

 

 

ကေလးငယ္တစ္ေယာက္၏ အျပစ္ကင္းမႈမ်ိဳး၊ ဘာသာေရးကိုင္းရိႈင္းသူတစ္ေယာက္၏ ယံုၾကည္မႈမ်ိဳး၊ ေလ့လာဆန္းစစ္သူတစ္ေယာက္၏ အေတြးအေခၚမ်ိဳးသည္ ညတံခါးေပါက္မွတစ္ဆင့္ သူ႔ႏွလံုးသားအသိုက္အျမံဳသို႔ ခ်ဥ္းနင္းဝင္ေရာက္လာတတ္သည္မွာ အိမ္ဦးႏွင့္ၾကမ္းျပင္ပမာ တေျပးတည္းျဖစ္ေနေခ်ျပီ။ ထိုဧည့္သည့္လာလည္ေသာ အခိုက္အတန္႔တိုင္းသည္ သူ႔တကိုယ္စာ ဧည့္ခန္းနံရံတြင္ သူ႔ကိုယ္သူလိပ္ျပာသန္႔မႈ၊ ယံုၾကည္မႈ၊ ေလးစားမႈ ဆိုေသာ မွတ္ေက်ာက္ကို ခ်ိတ္ဆြဲဂုဏ္ယူ ႏိုင္သည့္ သီးသန္႔ဆန္ဆန္အခ်ိန္မ်ားျဖစ္ေလ၏ ။

 

 

ထိုဧည့္သည္သည္ သူ၏ေကာင္းကင္ကင္းဗတ္စေပၚမွ အေရးၾကီးဆံုး ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးလည္းျဖစ္၏။

သူေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ အစိမ္းေရာင္စုတ္တံတစ္ေခ်ာင္းကို ျပန္ရွာေတြ႔ေသာေန႔တြင္ ကင္းဗတ္စေပၚေရးရမည့္ ပံုတစ္ခုရွိပါေသးသည္။ ကင္းဗတ္စ၏ အလယ္ဗဟိုတြင္ စိမ္းစိုလန္းဆန္းသည့္ ရြက္ပ်ိဳတို႔ အျပိဳင္းအရုိင္း ေဝဆာေနမည့္ အရိပ္ရႏွစ္ခ်ိဳ႕ပင္အိုၾကီးတစ္ပင္ကိုျဖင့္ မပါမျဖစ္ ပါေအာင္ထည့္ဆြဲမည္ဟု သူေတးမွတ္ထား၏။ ထိုသစ္ပင္ၾကီးေအာက္တြင္ေအးေအးလူလူထိုင္ရင္း သူခ်စ္ေသာေကာင္းကင္ကို မ်က္ဝန္းၾကည္ၾကည္ေလးမ်ားျဖင့္ ငုံ႔ၾကည့္ခ်င္ပါေသးသည္။

 

 

 

ျငိမ္းျငိမ္းျပည့္

 

စက္တင္ဘာ ၂၆ ၊ မနက္ ၀၂း၂၀

၂၀၁၂ ခုႏွစ္။

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s